رژیم شوک چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 خرداد 1403
بازدید : 30
نویسنده : mozhgan

رژیم شوک که با نام رژیم 14 روزه نیز شناخته می‌شود، یک برنامه غذایی است که متابولیسم بدن شما را شوکه می‌کند. این رژیم باعث افزایش عملکرد سیستم متابولیک بدن شده که در نهایت منجر به چربی سوزی اضافی می‌شود. در برخی موارد، این رژیم حتی ممکن است به کاهش وزن 11.33 کیلوگرمی در دو هفته کمک کند، که زمان بسیار کوتاهی برای از دست دادن این مقدار چربی به نظر می‌رسد.

سایر مقالات : رژیم شوک 5 روزه با میوه

قابل درک است که رژیم شوک شامل دریافت کالری کم است. به گفته کارشناسانی که این برنامه غذایی را طراحی کرده‌اند، شوکه کردن متابولیسم بدن از طریق یک رژیم غذایی کم کالری، سیستم متابولیک شما را شارژ می‌کند، که این اتفاق تا دو سال به همین شکل باقی می‌ماند. از این رو، این رژیم به شما کمک می‌کند وزن بدن خود را حتی پس از پایان دوره رژیم غذایی 14 روزه حفظ کنید.

سایر مقالات : شاخص توده بدنی

همه رژیم‌ های شوک دارای ویژگی‌های همسانی هستند. ویژگی مشترک آن‌ها این است که همگی روی یک روش کاهش وزن با محدود کردن بالاترین کالری دریافتی متفق هستند. همچنین در این رژیم غذایی به طور معمول، نیاز به کاهش شدید کالری روزانه در وعده‌های غذایی خود دارید و شما فقط بین 500 تا 1000 کالری در روز تغذیه می‌کنید.

سایر مقالات : هزینه عمل اسلیو معده

کلیات رژیم لاغری شوک

به عبارت ساده، رژیم لاغری شوک شامل غذا‌هایی است که به کاهش وزن سریع کمک می‌کند. هیچ رژیم شوکی واحدی وجود ندارد. شما می‌توانید از لیست طولانی غذا‌هایی که متعلق به این رژیم لاغری شوک هستند، انتخاب کنید. غذا‌های عمده و مشخص یک رژیم استپ وزن شامل تخم مرغ و ماست هستند. مطمئناً، اگر تخم‌مرغ و ماست دوست ندارید، می‌توانید غذا‌های دیگری را از لیست غذایی رژیم شوک انتخاب کنید، که بسیاری از آن‌ها نیز کتو پسند هستند. شایان ذکر است که در حالی که همه رژیم‌ها و غذا‌ها در دسته رژیم شوک ارزش غذایی متفاوتی را ارائه می‌دهند، هدف اصلی آن‌ها یکی است: کمک به کاهش وزن در کمترین زمان ممکن.

سایر مقالات : تغذیه بعد از عمل اسلیو

برای همین منظور، رژیم‌ های شوک مقدار قابل توجهی کالری کم را ارائه می‌کنند که معمولاً بین 500 تا 1000 کالری است. با این تعداد کالری مصرفی، بدن شما تمایل به کمبود کالری پیدا خواهد کرد، که باعث شروع روند کاهش وزن می‌شود. توصیه می شود به مقاله ای که لیست غذاهای کم کالری را ارائه می دهد نیز سری بزنید.

میزان وزنی که با رژیم شوک از دست می‌دهید، به طور کلی به غذا‌هایی که می‌خورید بستگی دارد. برخی از برنامه‌های رژیم غذایی شوک ممکن است حتی به شما کمک کند تا 9.07 کیلوگرم وزن کم کنید. کم کردن وزن در عرض یک هفته با انواع رژیم شوک شدنی است اما قبل از اینکه به چنین اقدام شدیدی متعهد شوید، حتماً با یک متخصص تغذیه در مورد اینکه آیا برای این چالش رژیم غذایی آماده هستید یا خیر صحبت کنید.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com